W.KRUK potwierdza i… anuluje zamówienie. Czy ma do tego prawo?
W.KRUK potwierdza i… anuluje zamówienie. Czy ma do tego prawo?
Pan Bartosz kupił złotą bransoletkę za 300 zł, która w rzeczywistości powinna kosztować 5.000 zł. Promocja? Nie. To sklep się pomylił. A gdy się zorientował, to anulował zamówienie. Czy to etyczne domagać się realizacji zamówienia, w którym jedna strona...
    Opublikowane przez: Blanka K.
    Tablica: Ciekawostki
    Źródło: subiektywnieofinansach.pl
    jubicom.eu
    Przewiń do Góry
    Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookie.